tiistai 6. lokakuuta 2015

Happy four months Hanna & Australia!


Ihan tosi kummallista ajatella, että olen ollut täällä neljä kuukautta, kolmasosa vuoden! Toisaalta tuntuu kuin olisin vasta tullut, mutta yhä enemmän ja enemmän tuntuu kuin olisin ollut täällä pienen iäisyyden.

Ostin itelleni lahjan 4kk kunniaksi mun ekana iltana Adelaidessa. Matkalleni osui Thomas Sabon kauppa ja olin sillä hetkellä niin onnellinen, että ajoitus tuntui oikealta. Rehellisesti sanottuna mulla ei ollut aavistustakaan paljon noi charmit maksaa, marssin vain sisään ja pyysin saada nähdä Australiaan ja matkailuun liittyviä charmeja. No en sitten enää viittinyt perääntyä hinnan kuultuani, vaan päätin köyhtyä hieman ja sallia itselleni ostoksen. Nyt mulla on konkreettinen muisto tuosta onnen täyteisestä hetkestä ihanalta matkalta.

Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti